03 Jun 2009

JULY 2006 - Yahoo!360

JULAI..

GLENN said : dengarkan lagu..lagu ini..melodi rintihan lagu ini..cintaku berakhir..di JANUARI..

ALLEYCATS said : sekuntum mawar merah...sebuah puisi..untuk gadis pilihan..ooo..di bulan FEBRUARI

FAZLY said : bila APRIL tiba..hati mula merasa..bertahun lamanya..hubungan kita..bila APRIL...bila APRIL..

AWIE said : tidak mahu ku ingat lagi..apa yang telah terjadi..tragedi OKTOBER..

and JAMIE said : tipah tertipu bang...tipah tertipu..di bulan JULAI..
Wednesday July 12, 2006 - 03:40am



KEKOSONGAN

Huhh...bosan giler harini..dari pagi mengantuk...layan lentok dlm surau tadi... isyyhh...nape yek aku rasa cam tak best giler..rasa cam kosong jer...aku nk demam ker?..m..tadi aku melawat kawan aku yg baru kawin..dia baru sebulan kawin, my bestfren kat U dulu..lihat kehidupan baru dia and tengok album kahwin dia..yang paling penting..makan free beb... save bajet aku..hehhe..ptg ni lak kawan aku lagi sorang tepon minta alamat..nk kawin... adoi... bosannyer.. budak umah pun sibuk dok cakap pasal kawin..masing2 sibuk la cakap bab nih.. naik rimas lak..macam takde perkara lain yg leh bincang or borak..m..beside that, aku tumpang gembira untuk mereka, semoga berbahagia.. kat U dulu aku ada gang.. nama Gang Budok Kecik..4 org.. sume kecik2 comel2 belaka..heheh.. sorang dh ada anak, sorang yg baru kawin tadi, sorang lagi dh tunang nk kawin hujung tahun ni, then yg tinggal lagi aku ler..heheh... tunggguu....
Friday July 7, 2006 - 02:37am


IMEJ BARU



Teringin plak aku nak berambut pendek..
rimas dah rambut panjang ni..

tapi sayang la pulak..
m...orang kata rambut panjang ni,

ala kekampungan..ye ke?
kalo pendek ni nampak bandar sket, smart dan elegen...
mana pilihan hati..?

Thursday July 6, 2006 - 12:10am




TUDUNG

adakah pemakaian tudung sekadar hiasan?..
atau sememangnya untuk menutup aurat..
atau sekadar menutup kelemahan diri yang ada...
tepuk dada tanya lah iman..

Thursday July 6, 2006 - 12:01am








BIARLAH RAHSIA
Pernahkah kau bermimpi seketika berada di tempat ku
membayangkan pahit manis berlaku entah siapa yang tahu
mungkin nanti kau jua merasakan berdepan dengan kata menyesakkan
takkan tugu mu kebal tiada pertimbangan
Keheningan malam membangunkan kepayahan jiwa meluahkan
andai kau jujur memahami tiadaku menjauhi
dan kisahku yang masih panjang menambahkan berat yang memandang
lantasku pendam ku putuskan biar lah rahsia
semakin aku hidup dalam cinta tiada kuasa mampu menghalangnya

hentikan kata-kata bertulangkan dusta
pernahkah kau bermimpi seketika berada ditempat ku...
Wednesday July 5, 2006 - 03:45am


IKATAN
cantik sungguh cincin kat atas tu kan..cincin tu dikatakan cincin perkahwinan antara Datuk K dengan Siti Nurhaliza. hadiah istimewa kepada orang teristimewa. tapi bagi aku ikatan tak semestinya terbina melalui sebentuk cincin yang tersarung di jari manis si dara.. dan ukuran kasih sayang tu tidak terletak pada tingginya harga sebentuk cincin tersebut.. adakah itu sebenarnya erti perkahwinan?..bagi aku cincin itu hanya pengikat kasih dan sebagai tradisi yang diamalkan berkurun lama..ikatan perkahwinan bukan boleh diukur dengan berapa mahal cincin yang diberi..tapi keluhuran dan kesetiaan pasangan tersebut... tengok saja pasangan Yusri & Erra yang disebut2 sebagai 'wedding of d year'..kahwin mengalahkan anak raja..namun akhirnya terputus di tengah jalan..dan banyak lagi kes2 yang berlaku. jodoh, ajal, maut di tangan tuhan. kita just merancang saja tapi Tuhan juga menentukan. tapi di sebalik tu, tak salah untuk menunjukkan kasih sayang kita tapi biarlah berpada..biar padan dengan kemampuan kita dan biarlah ianya berbaloi..

Wednesday July 5, 2006 - 03:30am
Photo Albums at WiddlyTinks.com

Scrapbook at WiddlyTinks.com