09 Jun 2009

DEC 2006 - Yahoo!360

KEGEMBIRAAN

dah lama aku tak update kan..entahla..2 3 menjak nih sibuk je..ym pun tak sempat nk buka.. pening kepala dgn keje opis yang berlambak..pening nk menjawab apa kat client..nk jawab ape ngan supplier..duit tak masuk..dok pusing2 tang tu la..tabur janji sini..tabur janji sana.. kata nk bayar, tapi tak bayar2..tu kat client n supplier..aku ni hah..claim blan lepas n bulan ni tak dapat lagi.. masak gak la..makan pun ikat perut..puasa beb..hehe..korang ingat bulan pose je ke leh pose..skang pun tengah pose tau..pose duit...pose badan..hehehe

mm..actually skang ni hidup aku penuh dengan bunga-bungaan..berbungabunga..wangi jek.. alhamdulillah.. berkat sabar aku kot, skang aku gumbira, gembira sangat2..harap2 ianya akan berpanjangan..tiada lagi gundah gulana..apa yg aku nk semakin hampir, tiada lagi kekesalan, tiada lagi rungutan..everything come very smooth... not like before.. gunung yg didaki semakin rata..senang..jalan dulu yg berliku dah semakin lurus.. senang la sket..tapi still ada onak ranjau duri gak yg kena tempuh..tapi at least banyak yg dh berubah...syukur..
skang aku leh fokus..fokus pada keje yg takkan habis sampai bila2..keje yg menuntut aku berbuat dengan sungguh2 supaya dapat hasil..hasil untuk nk dapat keberkatan..keredhaan..

macam dlm gmbr kat atas tu, gembira jek dorang kan..bole la nk kata aku pun cm tu gak la kot..heheh..mm..kt gambar tu gak ada kalender kan...kjalender tahun ni dh nk sampai penghujung dh..bulan disember pun dh nk abih dah..tahun depan tambah 1 tahun lagi..aaaaa..aku dh 27 tahun?..cam tak percaya.. believe it or not..?
Friday December 15, 2006 - 02:06am
Photo Albums at WiddlyTinks.com

Scrapbook at WiddlyTinks.com