10 Jun 2009

APR 2008 - Yahoo!360

TANGGAL 2 APR 08
Pada tarikh di atas, aku telah ke klinik...dan Alhamdulillah, doktor mengesahkan yang aku mengandung 5 minggu...aku jumpa doktor pun sebab badan aku lemah...rupanya dh start morning sickness.. mm..merasalah aku yek..harini dh nak sampai 8 minggu dah... dalam tempoh tu, aku muntah, tak sedap badan.. macam2 lagi la yg tidak menyenangkan...deria bau aku terlalu sensitif..sampai masuk dapur pun tak boleh..bau busuk.. kesian my hubby..kenalah masak sendirik yek...and yg lagi tak best, my hubby pun aku takleh dekat... heee

well.. hope sume ini tidak akan berpanjangan..kalo ikut bacaan aku...morning sickness ni akan berlaku 2/3 bulan pertama jek...lepas tu ok la...mudah mudahan... bukan apa kesian plak kt baby kan..sebab aku selalu muntahkan balik apa yg aku makan.. nt baby nk membesar macammana...hanya harapkan ubat vitamin dn calcium yg doktor bagi jek...

setakat ni aku sangat happy dengan berita ini...dn berita ini juga disambut dengan kegembiraan oleh kedua belah pihak keluarga...terutamanya belah my hubby..yerla, cucu sulung la katakan...harap2 semuanya berjalan dengan lancar hingga ke saat aku melahirkan nanti...amin.............

Monday April 21, 2008 - 12:05am
Photo Albums at WiddlyTinks.com

Scrapbook at WiddlyTinks.com