09 Jun 2009

FEB 2007 - Yahoo!360

BONDA..


Bonda akhirnya..terbongkar jua rahsia..tangisan dan gurindam..keramat kasih sayangku..keramat kasih sayangku...
Thursday February 8, 2007 - 02:17am






ANAK-ANAKKU
NI HAH...antara anak buah aku yg aku sayangi..macam2 kerenah leh nampak..riang bonar mereka...gelagat macam2..tu baru sebahagian.. sebahagian lagi?..huhu...korang mesti tak caya kan?..ni sume anak buah aku..means anak sedara aku.. bukan sepupu..caya tak anak sedara aku dh mencecah ke angka 25 orang... mana taknya adik beradik aku 11 orang, aku anak bongsu...pening gak la bila reramai balik time raya kan..aku lagak macam guru besar ler jawabnyer..pening tapi seronok..seronok sangat.. mungkin dh terbiasa hidup ramai2.. kalo orang lain mesti dorang dh rimas.. cuba banyangkan macamane gayanye kalo sume balik kampung?.. haru biru beb..tido bergelimpangan...rumah dh tak macam rumah dah..kalo banglo besar..ok gak.. ni..rumah murah lak tu....memang alamat camtu..Rumah Murah , Taman Sri Seratus..so sesape teringin nk merasai kegembiraan seperti ini..silalah datang beraya kt umah yek..
Thursday February 8, 2007 - 02:03am

27.01.2007
MMM...soal hati siapa tau kan...hanya hati sahaja tak dapat dibaca oleh sesape saja..even kawan rapat, keluarga terdekat, kekasih hati or suami..mereka hanya boleh meneka apa yg berlaku melalui riak muka...melalui pengalaman..mungkin betul, mungkin tidak.. namun muka masih boleh menyimpan seribu rahsia.. mmm..riak muka aku skang cmne ek?...yang pasti tarikh ini muka aku nampak berseri-seri... ;-)
Thursday February 8, 2007 - 01:51am
Photo Albums at WiddlyTinks.com

Scrapbook at WiddlyTinks.com