12 Julai 2009

Percutian..



Gambar ni kenangan kami berada di Sungkai, Perak. rindunya nk bercuti lagi..hee.. (dengar kt hubby ni mesti marah.. dh bagi betis nk peha.. hahha..) tp takpe, nt ada rezeki kita gi negeri lain plak yek.. seronok kalo sesekali dpt bercuti mcm tu. bole menghilangkan tekanan kerja samada kerja pejabat (hubby aku ler tu) or kerja rumah (dh kompem aku ler nih..hee) bole menghirup udara segar.. bole bertukar angin sket, asyik dok sedut angin kajang jek (yg bau sate tuu). then lagi bole mcm2 la.. haa.. teringat plak aku. actually planning kami dolu2 nk gi Pulau belum tercapai lagi. kena tunggu Ira besar sketla.. kami nk pegi Pulau Perhentian, Trg..(plan masa honeymoon lagi tau, tapi takde rezeki lagi nk pegi) dekat rumah aku ler... dia punyer jeti 5 minit jek dr rumah.. tp tula.. dh lama aku tak pegi sana kan. last aku ingat masa tu aku darjah 6 kot, pegi ngan kwn aku.. aku, Ja, Da, Keri n Adli. yg best Ja ada chalet kt situ, bapak dia org pulau.. so tido free jek, mkn plak, buat sendirik kt restoran dia tu..nk makan apa, buat saja.. tp skang aku tak tahulah dorang stay kt sana lagi ke tak, dengar citer kembar Ja tu Faiz yg ambilalih skang..so hope dia ada sana lagi.. leh dpt murah2 kan..mm.. bila agaknya dpt jadi kenyataan ek?..
Photo Albums at WiddlyTinks.com

Scrapbook at WiddlyTinks.com