15 Julai 2009

MULA MERANGKAK...

kalo main, nombor satu.. tak kenal erti penat..

nila kawasan Ira, luas sangat Umi bentang carpet tilam tu.. tapi kekadang bawah meja jugak dia suka main.. hehe.. kekadang dh sampai ke dapur, sib baik dapur skang dh buat kitchen cabinet.. so dia takleh la nk capai apa2 pun.. sume tertutup.. cantik jek dapur Ummi kan... tq abang :-)

Ira nikan kalo diberi pilihan antara mainan dia dgn handset, dia berkenan sangat dgn handset.. isyh.. isyh.. anak2 zaman sekarang, kecik2 dh pandai nk main handset kan..

alhamdulillah.. semalam, tanggal 15 July 2009 Ira memulakan langkah2 merangkak dia. Suka sangat tengok dia, kena dera la dia amik brg tu, amik brg ni..heee.. Ummi dia nk tengok dia merangkak.. Seronok sangat dia..

2 hari lepas..Ira jatuh celah katil lagi.. mcm biasa, bantal golek penyelamat. masa tu aku main baa cak. abahnya pun ada sekali.. aku tutup muka aku ngan selimut, then Ira akan tarik.. tapi lama betul aku tunggu dia tarik selimut.. tiba2 hubby menjerit. "Ya Allah anak aku.". terkejut aku bangun sambil mengambil dia yg dh tersepit celah katil.. sib baik takde calar apa2...hee
.. apa lah anak Ummi ni, suka sangat nk tersepit celah katil tu. ni dh kali ketiga tau..
Photo Albums at WiddlyTinks.com

Scrapbook at WiddlyTinks.com