28 Julai 2009

IRA NYANYI..


Hee..kelakar bila tengok anak aku nyanyi.. dh pandai nyanyi tu, baru umur 8 bulan.. dengar muzik jek, kepala terangguk2.. then kalo aku nyanyi.. dia pun nk nyanyi gak.. waa waa. .aaa...aaa.. tak paham apa yg dia nyanyi.. ihik.. kalo nk tengok, ada dlm facebook abahnya.. yg paling best, sejak menjak dia dh pandai mengangguk ni.. sume apa yg aku ckp dia angguk.. maknanya mengiyakan apa aku kata la.. pandia betull.. seronok tengok gelagat dia.. skang dh laju merangkak.. kejap2 ke dapur.. ke bilik.. nk mandi pun Ummi tak tenteram.. kekadang Ummi tercari2 mana anak Ummi.. tengok2 bawah meja.. huhu.. kalo tido plak, 1 katil tu dia punya. pusing 360 darjah.. takleh nk letak bantal elok2 kt dia.. mesti tungang langgang nya.. sudahnya bantal tu jadi pagar.. supaya dia tak jatuh katil laa.. n skang ni dia dh nk belajar bangun sendiri.. dia pegang bahu aku n try bangun.. berjaya..!! rajin betul dia belajar.. bagus!... bagus..!.. anak Ummi pandai..
Photo Albums at WiddlyTinks.com

Scrapbook at WiddlyTinks.com