18 Ogos 2009

Kesan Fenugreek Seed

Alhamdulillah.. so far.. after aku makan fg nih.. susu ku bertambah.. syukur sangat.. actually skang ni stok takde.. finish already.. sebelum ni tiap2 hari aku akan amik stok utk ditambah dgn perahan harian. tapi bila stok dh takde, terpaksa la pam susu sehingga cukup.. kena cukupkan jugak.. perahla even kuar sikit pun.. kadang2 aku bekalkan susu tak cukup kt taska Ira, kurang 1 botol.. kesian Ira. kena tahan lapar sampai Ummi balik, tapi kalo dia lapar sangat cikgu taska bagi Nestle (makanan dia la).. skang Ira dh minum banyak.. 4 botol habis.. balik minum lagi, makan pun dh 2 kali sehari..

tapi Alhamdulillah setelah aku makan fg, masalah ku dapat diatasi.. kalo sebelum ni sekali pam dpt 1 oz jek atau kekadang tu tak sampai pun.. tp skang dh bertambah ke 2 oz setiap kali pam.. itu dh cukup membahagiakan aku.. paling tak ia bertambah walaupun tak terlalu banyak. sebab ada yg aku baca testimoni tu kan, dorang dpt pam sampai 10 oz.. 5 oz.. tp bagi aku, as long as ada peningkatan itu sudah memadai..

so skang aku kena keep pumping la, sebab mggu depan dh start puasa.. takut jugak kekurangan susu sebab tak makan siang kan.. tak minum air.. so kena siapkan stok dr sekarang.. paling tak sehari dapat 1 botol stok pun ok.. then kena order lagi nih fg..thank tu hanizan.. n thankz to Allah jugak sebab bagi aku peluang ni.. Amin
Photo Albums at WiddlyTinks.com

Scrapbook at WiddlyTinks.com