15 Ogos 2010

CHECKUP..

mmm... harini Ira pegi ke klinik utk checkup.. tp kalini kt Besut.. sepatutnya date dia lusa, 18.08.2010.. tp kuawalkan sebab senang sekalikan dgn sepupu kembarnya.. so resultnya, alhamdulillah beratnya dh naik.. skang 8.3kg.. doc kata okla tu, ada peningkatan even 300g.. lepas ni just keep giving her d best food.. tp aku risau gak sbb kekadang dia taknak makan..aku cukup risau kalo anak aku taknak makan.. takkan nk harapkn susu jek.. kenyang takat mana sangatla kalo minum susu.. kalo kt umah kajang tu aku beli macam2 utk dia mengunyah tp kt sini aku terbatas la sikit sebabnya aku skang tgh pantang, nk gi beli belah pun tak buleh.. so anakku makan apa yg ada jekla.. kdg2 si Ira ni dh terbiasa suap aku n abahnya, bila time dia nk suap aku.. makanan tu plak aku kena pantang, nangis la dia.. so aku terpaksa amik hatinya, mkn la sikit.. takpe Kak Ira, nt bila Ummi dh sihat, kita mkn mcm2 ek.. kita mkn sesama..

mm... terasa rindu jugak kt suami tercinta, kesian dia.. balik umah takde orang, sahur sengsorang, berbuka pun mungkin sengsorang.. tp suamiku ni jenis yg ramai kawan.. rasanya dia ada berteman utk berbuka. takpela bang, kejap jek ni, nt Ika balik meriahla rumah dgn tangisan baby.. yg pastinya bertambahla kerja Ummi..huhu.. abah kena tolong Ummi gak yek.. bantuanmu amat diperlukan..

m... oklah dh lenguh sangat ni nk menulis, nk gi berehat la plak.. nt baby mesti nk bangun karang minum susu.. so ntla kita bercerita lagi..selamat malam semua.. bye..
Photo Albums at WiddlyTinks.com

Scrapbook at WiddlyTinks.com